Hälsade!

Hälsade!

På sista tiden har det inte varit lätt att hinna med att skriva något vettigt. Jag håller för närvarande på att byta upplägg och samla material inför det.

De jag skriver under andakter är tankar och funderingar jag fått under mina andakter. Jag hoppas ingen tar anstöt men om det sker ber jag er att skriva en fråga eller maila till mig. Vi kan lära oss mycket av varandra om vi öppnar våra hjärtan och tar vår relation till Kristus på allvar.

"Var ödmjuka och milda på allt sätt. Visa tålamod och ha fördrag med varandra i kärlek." - Ef 4:2

Bättre att fråga vad som egentligen menas så att vi kan lära oss av varandra. Ännu är jag inte felfri och kan lära mycket. Låt oss slipa våra svärd mot varandra istället för att kasta onda blickar eller bli bittra i hjärtat. Jesus vill lära oss om vi vill ödmjuka oss för Honom.

"Järn skärper järn, den ena människan den andra." - Ord 27:17

Ta han om er alla och tack för visat intresse!

Må Gud välsigna er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0